Post by kotttserharseagar on Mar 16, 2022 1:23:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Royal Match ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Royal Match IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hackspel (obegränsat med mynt) ▞▞▞
▞▞▞ Royal Match 2022 version ▞▞▞
Dissembler Головоломки bpk
👍🏾
Imo jag tycker att royal match är bättre än de flesta liknande spel som candy crush. Nivåer är roliga och jag gillar det faktum att de små helikoptrarna faktiskt riktar sig mot det som behöver träffas. Till skillnad från fisken på candy crush går de bara vart som helst. Bra spel😁
Jag spelade det i flera veckor. Innan jag betygsatte spelet utvärderade jag det på olika sätt. 1- detta är ett kopieringsspel! Du kan lätt hitta pionjärer 2- varför spelar du? För att släppa din stress och ha kul. Den är endast utformad för att använda dina liv och uppmuntra dig att köpa!!! 3- den stackars utvecklaren kan svara mig att vi ger dig gratis spel och du skyller på oss !!! Vad de svarade tidigare till en annan användare. (implolitiskt sätt) 4- spelet kommer inte att göra dig lycklig. Spelet använder enormt mycket batteri
Det här spelet är en bluff. Du kommer att spendera timmar på att spela en enda nivå eftersom dina hjärtan tar slut och du måste vänta. Eller så kan du betala MYCKET riktiga pengar för att gå vidare från runt nivå 160. Avinstallerar
Var är uppdateringen? Fast på nivå 2001. Kan inte spela mer utan att uppdatera spelet och ändå är uppdatering inte tillgänglig...
Det här är ett av de sämsta spelen någonsin om du inte spenderar amerikanska dollar kommer du att sitta fast på nivåer i flera dagar när du nästan passerar den nivån bara för att förlora med en bit kvar Jag är som wow, det är bara ett slöseri med tid alla dessa spel är samma sak är de alla riggade, den är designad för att du ska misslyckas så att du kommer att spendera amerikanska dollar och när du gör det misslyckas du fortfarande. SPENDA INTE USA-DOLLAR, det är en ripoff också
kul
Beroendeframkallande! Älskar det, det enda jag skulle ändra är att få pilarna att ändra riktning varje gång du rensade 3 matcher. Förutom att detta spel rockar!
Spelet är roligt men nivåerna blir allt för svåra till den grad att det är omöjligt att vinna utan mynt, vilket också är ett problem men du kan inte få mynt om du inte klarar de omöjliga nivåerna.
Spelet liknar inte annonserna. Ett typiskt matchspel som liknar candy crush men med enormt vilseledande reklam. Jag skulle ge det ett högre betyg om annonserna visade sant spel. Folk är trötta på att bli manipulerade och ljuga för.
Det skulle vara mycket roligare om vi fick ett val när vi inredde.
början nivåer tack känner att du aldrig är klar med en handledning om du spelar Candy Crush vet du hur spelet går
Royal Match Puzzle fwuu
Fantastiskt, roligt spel! Ibland frustrerande när jag inte kan slå nivåer och inte har några power ups eller mynt att hjälpa, men det är bara vilddjurets natur. Om det var för lätt skulle det inte vara ett bra spel enligt mig. Det är utmaningen som gör det för mig....och att vara i ett lag ger extra krydda. Till utvecklarna: fortsätt med uppdateringarna så blir upplevelsen så mycket bättre för din publik!
Royal Match Teka-teki xcxh
Älskar det här spelet, jag är beroende men jag har varit tvungen att avinstallera det eftersom det hela tiden fryser.
Min Android-telefon uppdaterades i morse, sedan dess kraschar appen bara. Uppdatering: det är häftigt att du svarade men det hjälper inte mycket om jag köpte ett pass och dagarna tickar iväg mot dess utgång.
än så länge inga annonser. tidsmördare. inte dåligt. jämförbar med cndy crsh
det ser riktigt dåligt ut men när du äntligen spelar det är det ett av de bästa mobilspelen
500. Det är lugnt v 50 kr kramar 0åhå Okej
Anständigt nog spel, men falsk reklam är en mördare.
Roligt och beroendeframkallande spel. Nivå 509 fick mig att avinstallera det dock. Omöjligt att göra utan att stapla på dyra power ups
Underbart roligt spel. Beroendeframkallande ibland men väldigt trevlig och avkopplande. Jag är en väldigt tävlingsmänniska och älskar utmaningarna. Jag önskar bara att det hade extra bonusspel mellan nivåerna.
Ganska kul men de extra minispelen har försvunnit. Inte lika kul utan dem. Funderar på att avinstallera. Inga Save the King-spel sedan jag gjorde recensionen och bara ett par bonusnivåer. Avinstallerar nu
Spelet kerps freezing kan inte spela. Ständigt problem. Jag har laddat om om jag inte hade spenderat pengar skulle helt bli av med
Videorna som tar dig till det här spelet är vilseledande. Jag har gjort över 400 nivåer och bara spelat två "minispel" som annonserats i videorna. Varför annonsera 0,1 % av spelet? Det är inte en sann reflektion! Hatar att det inte finns något vi kan göra åt BS så här
Spelet är inte detsamma som annonsen. Jag har spelat över 100 nivåer och bara haft en som annonsen. Det är bara ett vanligt token swop-spel men inget speciellt #uninstalled
Jag köpte ett paket för 5,99 och fick det inte. Gick inställningar som skickas till supportkontakt Jag får ett uttalande som frågar hur man kan hjälpa mig sedan inget inget svar efter att den här appen vill att du ska spendera pengar och inte ge dig något för det. Det är en rip off.
Precis som alla andra av samma sort. Kul ett tag, sedan blir det så jobbigt att det bara är tråkigt och omöjligt att spela, så du raderar det.
Frustrerande, men inte överraskande, är det här spelet ingenting som annonserna. Det är bara ännu ett brickspel, helt enkelt. Med det sagt är det kul och jag kan se mig själv spela ett tag. Men allvarligt talat, det är otroligt irriterande att annonserna visar ett spel som skulle vara väldigt roligt att spela, sedan när det laddas ner är det nästan exakt som alla andra kakelspel som pågår. Verkligen missvisande.
Jag betygsatte det här för att jag ser att det inte ger dig dina mynt med Royal Pass eller för några gratis belöningar som erbjuds.....det är verkligen frustrerande. Dessutom älskar jag verkligen det här spelet
Älskar spelet, men låter mig inte uppdatera den här gången så jag kan inte spela alls! Väldigt besviken. Vänligen åtgärda det här problemet. Och återigen kommer inte att låta mig uppdatera. Tack, problemet löst! Älskar det här spelet!! Om igen!!! Jag kan inte spela spelet. Jag uppdaterade och spelbutiken säger play och kungen säger åt mig att uppdatera. Så frustrerad!
Din annons är föränderlig men den dödar fortfarande musiken som körs i bakgrunden. Inte coolt
Jag gillar verkligen det här spelet, jag spenderade till och med lite pengar för att fortsätta spela mina nivåer, men idag slutade spelet bara att fungera, varje gång jag försökte öppna det stängs det av sig själv. Vad är fel?