Post by kotttserharseagar on Mar 16, 2022 1:05:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ KENDALL \u0026 KYLIE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KENDALL \u0026 KYLIE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit generaattorihelmille ▞▞▞
▞▞▞ KENDALL \u0026 KYLIE 2022 version ▞▞▞
Menetin kaiken edistymiseni, kun päivitin puhelimeni, olin tasolla 13 yli 70 000 seuraajalla ja nyt olen takaisin tasolla 1, joka on sekaisin Päivitys: pelasin pelin uudelleen.. pääsin tasolle 10 ... ja taas peli vei minut takaisin tasolle yksi. Yritin tehdä kuten tukitiimi neuvoi minua poistamaan pelin ja asentamaan uudelleen ja käyttämään tallennettua datapeliä, mutta se ei auttanut. Älä todellakaan tuhlaa aikaasi tähän peliin
irmãos primitivos: caçador T-REX Simulação rkts
Pääsin tasolle 15, ostin helmiä ostaakseni vaatteita jne. Sitten peli toi minut takaisin alkuun. Menetin kaikki ostot ja edistymisen, pelin kehittäjä auttoi palauttamaan ostokseni, mutta minun oli silti aloitettava tasolta 1. Päätin yrittää uudelleen, pääsin tasolle 21, kulutin enemmän jalokiviin ja minut lähetettiin takaisin alkuun menettäen taas kaiken. Otin jälleen yhteyttä kehittäjään, he olivat valmiita palauttamaan ostokset, mutta minun oli silti aloitettava takaisin tasolta 1. Ei kannata jatkuvasti aloittaa alusta. Pettynyt.
Peli on niin hauska!😊 Olen niin ylpeä kyliestä ja kendallista😊❤
Todella hieno sovellus! minulla on niin hauskaa ja sitä on helppo pelata! 💕💕💕
Poistin pelin edistymisen ):<
Kuvien perusteella Kendall ja Kylie voisivatkin olla toistensa kaksoisolentoja. - Kuin kaksoset, eräs somettaja kirjoittaa. Kylie Jenner
Rakastan
KENDALL & KYLIE Приключения vgk
Itse asiassa haluan sinun korjaavan jotain ja se on, että latasin sen juuri, mutta kun avasin sen, mustavalkoinen näyttö peitti pelin😠😠😠Haluan pelata sitä, mutta en pysty 😢😢😢
Olen yrittänyt ladata sitä viime yöstä lähtien. se on hieno peli, jota olen pelannut aiemmin
Tämä peli on niin vääriä ja siinä on niin monia asioita vialla, että teidän pitäisi korjata tai vain poistaa se. Jotkut asiat, jotka meidän on tehtävä tämän pelin eteen, ovat naurettavia.
Koska Kylie ja Kendall parhaimpia
Tämä peli on niin hauskaa ja jännittävää. Teidän täytyy kokeilla sitä. Lupaan, että se ei ole tietojen hukkaa.
Kendall & Kylie verkkokauppa | ABOUT YOU
Rakastan sitä hyvää peliä!!
Nautin tästä pelistä paljon. Se kurkistaa julkkiksen elämään ja näyttää median ylä- ja alamäkiä ja kuinka sinun on puhuttava pukeutumisesta ja toimimisesta julkkiksena. Kaiken kaikkiaan pidän todella tästä pelistä ja tämän kaltaisesta pther-pelistä
vähän tylsää, hyvä peli kyllä
Kendall and Kylie Jenner FAMOUS FAMILY&PEOPLE Around World TV-serie ... Jatketaan KULTTUURI ja Seikkailua KAUPUNGILLA&MUOTIA…. NÄDÄÄN HYMY.
KENDALL & KYLIE სათავგადასავლო ggru
Se ei salli minun antaa Kredsiä. Voisiko joku selittää, kuinka tämä tehdään oikein, koska se ei anna tarpeeksi tietoa
KENDALL & KYLIE Petualangan hhj
Hyvä peli!
Viimeaikaisessa päivityksessä on muutamia huomiotta jättäviä virheitä, jotka tulisi korjata välittömästi. Rakastan tätä peliä paljon, mutta... Minulla ei ole koskaan ollut niin paljon ongelmia ennen... viimeinen päivitys ei ollut tämä huomiotta jättäminen. Esimerkiksi sovellus ei aina vastaa monien seuraajiensi tietoja ja minun on jatkuvasti suoritettava tehtävää, jonka tein jo useita päiviä sitten... Mikä on erittäin ärsyttävää.
Hyvä, mutta se kaatuu koko ajan!! Nao consigo entrar
Rakastan tätä sovellusta, koska se on sosiaalista elämää, kun tapaat sellaisia, jotka olet unelmoinut näkeväsi. Tämä peli on paras peli ja se on peli, joka näyttää sinulle, mitä sosiaalisen median elämä on
Liian monet viat on korjattava mahdollisimman pian
Halusin pelaa mutta ei voi koska heittää ulos koko ajan😠😠😠
tämä ei liity missään kendaliin tai kylieen!!
KENDALL & KYLIE સાહસિક nam
Monia vikoja. Hetken kuluttua se käynnistyy uudelleen. Vaikka se löytää tallentamasi pelisi, se ei koskaan avaudu sinulle uudelleen ja saa sinut aloittamaan koko pelin alusta.
On olemassa monia latausnäyttöjä, enkä voi mennä sinne, missä Jackson hole -pelini ei vain tee mitään
Käytän rahaa tähän peliin toivoen, että se paranee... ei se käy. Tarina on kamala. Kilpailet "aubrey"-nimisen hahmon kanssa aina kun hän voittaa, hän saa sinut näyttämään todella huonolta pelissä. Jos voitat, se siirtyy seuraavaan haasteeseen ilman, että voitat tarinaa. Niin turhauttavaa. Olen käyttänyt noin 800 dollaria kstarsiin ja tämä peli on hämmentävä.
Tällä hetkellä kamppailen pelissä, koska hahmollani ei ole töitä. En voi muuta kuin mennä treffeille ja sitten se yksi keikka, jonka Perry antaa minulle, ja siinä se. En tiedä mitä pelissä tapahtuu, mutta haluaisin saada lisää seuraajia ja tehdä enemmän tapahtumia, mutta ilmeisesti minulla ei ole tapahtumia tai mitään.Siitä on jo 2 päivää ilman tapahtumaa, vain yksi keikka päivässä. Korjaa ongelma.
Tarvitsee laajan Kirby Jenner -tehtävälinjan
KENDALL & KYLIE સાહસિક nam
Olen poistanut paljon sovelluksia ja minulla on tarpeeksi tallennustilaa, mutta en silti pysty asentamaan.
Antaisin sille nollan, jos voisin, koska se alkoi latautua, mutta se ei enää yritin uudelleen, mutta mitään ei tapahtunut. Yritin siirtyä toisella laitteella lataamiseen, mutta se ei silti toiminut. jos te voisitte yrittää tehdä uusi järjestelmä pelille Lataan mielelläni tämän pelin
Paras peli! Kun päivitin niin toimi taas👌
😍😘😍😘😍😘😍😍😍😍😘
Julkkikset-pelit verkossa - ilmaiset pelit kaikille! - sgames
PARAS PELI IKINÄ!!!! Tämä peli on niin hauska, tarina on todella mukava ja se on yksi harvoista peleistä, joka antaa sinulle mahtavan kokemuksen ILMAISEKSI!😝😝😝
High-tops & sneakersSIZE: 35.5 (EU)DESIGNER: KENDALL + KYLIEkäytetty mutta ... KENDALL + KYLIE sneakers - 35.5 ... Android app on Google Play.
Asut ovat hyviä, mutta tehtävät vievät paljon energiaa, mikä on ärsyttävää 😔